Incentives

Disconnect to reconnect

Vergaderen en Brainsormen op een unieke locatie

Zijn uw vergadereringen ook saai en niet effectief? Wilt u uw personeel of relaties prikkelen tot anders denken en het nuttige met het aangename combineren? Kom naar Marokko en doe nieuwe inspiratie op. Hier word u niet gestoord en afgeleid door meldingen van uw mobiele telefoon. Maak trips naar prachtige locaties en doe verschillende activiteiten. Word weer een hecht team die perfect is ingespeeld op elkaar. Wij organiseren kleinschalige incentives waarbij onze focus ligt om onze programma's af te stemmen op uw organisatie en budget. Neem contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.

Teamwork

makes the dream work

free from digital toxin

Detox yourself and see the true colours of life.

Your vibe

attracts your tribe.

Artikelen

Bijna helft werknemers afgeleid door social media

Bij ruim kwart gaat dit ten koste van werkzaamheden 48 procent van de werknemers raakt op de werkvloer regelmatig afgeleid door het gebruik van social media. Bij 27 procent gaat dit soms zelfs ten koste van de dagelijkse werkzaamheden. Het merendeel van de respondenten bekijkt elke dag of zelfs meerdere keren per dag tijdens het werk social media sites. Dit blijkt uit onderzoek van Nationale Vacaturebank onder ruim 900 respondenten.

Lees verder
Social media onder werktijd, moet dat kunnen?

Een rechter in Tilburg heeft bepaald dat een baas het loon van een werknemer mag korten omdat hij te veel op social media zat op werk. Het komt niet vaak voor dat zoiets voor de rechter komt, maar veel bedrijven worstelen wel met social media onder werktijd. Moeten werkgevers optreden, of moet het gewoon kunnen?

Lees verder
Ook werkgever en collega's schuldig aan 'smartphoneverslaving'

Ruim 80 procent van de mensen tussen de 18 en 38 jaar zegt teveel tijd op zijn of haar smartphone door te brengen. Een op de vijf geeft zijn werkgever en collega's daar mede de schuld van.

Lees verder
WhatsAppen tijdens werk? Dat kost je
€ 1,20 per verzonden bericht.

Het is voor menig werkgever een doorn in het oog: werknemers die veelvuldig gebruik maken van WhatsApp, Facebook, Snapchat, Instagram of andere sociale media tijdens werktijd. Dat u als werkgever best stevig kunt optreden tegen werknemers die veelvuldig appen tijdens werktijd, blijkt uit een recente uitspraak van de kantonrechter te Tilburg. Wel geldt ook hier weer: wees duidelijk.

Lees verder